RSS feed

EK Cupcakes

Geplaatst op

Op de dag van de eerste wedstrijd van het EK (wat nu al ontzettend lang geleden is), bakte ik cupcakes met een oranje topping. Rood – Wit – Blauw op een Cake leek me vrijwel onmogelijk. Als eerste zoch ik de spullen die ik nodig had, vanillesuiker, boter, melk & eieren. Toen moest ik de boter maar eens gaan mixen.

Dit had ik dus nodig. Haha!

Nou, de boter zat in de kom, dus ik moest gaan mixen. Hier zie je dat ik de boter er gewoon in heb gegooid en een beetje in had geprakt.

Boter is gemixt, of magarine. Zoiets.

Hier heb ik de suiker, volgensmij ook de melk, en de eieren toegevoegd. Toen ik dit had gemixt was het eigenlijk al superlekker!

Dit was mijn mooie goedje, het was eigenlijk al lekker, maar niet echt goed voor je. En mijn ouders vonden het een beetje vreemd dat ik foto’s maakte van het beslag..

Beslag in de vormpjes.

Van de topping maken en het in de oven gebeuren heb ik geen foto’s, maar hier zie je het resultaat. Jummie!

Tadaaaa! Ik hoop dat jullie het fotoverslag – zal ik het maar noemen – leuk vonden. Ze waren super lekker! De week daarop had ik trouwens nog een keer cupcakes gebakken, maar daar zat geen melk in (dat maakte niet zoveel uit). Ik ga nog veel vaker cupcakes bakken! De botercreme (topping) heb ik bij de jamin gekocht voor ong. €5,00? Fijne prijzen in iedergeval, ik pakte de zak van 1 kilo, waar nu al veeel uit is. Bedankt voor het lezen!

Hope you like it,

Mieke

Heb jij al wel eens cupcakes op?

Eén reactie »

  1. ziet er heerlijk uit!
    xx♥

    Beantwoorden

Geef een reactie

